اغرب قصه فى العالم
اختر لونك


الملاحظات :

المنتدى العام - مواضيع عامة زوايا متنوعة - ثقافة عامة - القسم العام





إضافة رد
 
انواع عرض الموضوع

الصورة الرمزية ahmed_kokoy
ahmed_kokoy
:: مشرف معتزل ::
 
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ahmed_kokoy
عدد نقاط التميز
27 ahmed_kokoy عضو
ahmed_kokoy غير متواجد حالياً

تاريخ التسجيل: Nov 2006

الدولة: •_(مصر)_••(القاهرة)_•

المشاركات: 540
 

قديم 03-29-2007, 06:48 AM المشاركة 1   
اغرب قصه فى العالم عدد المشاهدات :1008


والله ياجماعه القصه دة اثارت فيا قوى مش عارف اقول ايه وابتداى منين
و إللي مش مصدق القصة
هديله رقم الأم عشان يتصل بنفسه ويتأكد
القصه انا بس احب اقول الاسماء وكمان صورة الام القاسيه انا متاسف يععنى ان كونت جابت صورتها
وكمان ذكرت الاسامى .
دة صورتها بس ارجوكم اقرو القصه كلها ها تعيطم والله من كتر المافاجاة.
<<< من البدايه>>>

في اثنين عاشو قصة حب تقريبا سنتين
وتحدوا اهلهم عشان يتجوزوا
المهم اتجوزوا بعد عذاب وتعب
بس كان أحسن فرح حسب ما يقال
مرت السنوات
جابت الأم الولد الأول وبعده الثاني وبعده الثالث حتى الخامس
ولما حملت سادس مره
قالها جوزها أنا عايز بنت ولو جبتي ولد هطلقك
الام إنصدمت من كلمة هطلقك
وقالت هعمل المستحيل بس ميطلقنيش
عايز بنت أجيبله بنت بس ازاي ؟
ما لقت طريقه إلا صحبتها صباح
قالت لها القصة وقالت لها ساعديني
المهم فكرت الست صباح وقالت ولا يهمك
خلي بس موعد الولاده يجي
وبعدها يحصل خير
صباح عندها معارف في مستشفى من المستشفيات
المهم إتفقت مع الدكتور أحمد علاء خواجه
على أنه إذا الأم جابت ولد يبدل الولد مع أي بنت مولوده في المستشفى
وقالت الأم هدفعلك إللي انت عاوزه بس اعمل الطلب ده
المهم غرته الفلوس
على رأى المثل المثل الفلوس تعمي النفوس
وافق الدكتور أحمد على طلبهم
يوم جاء وقت العمليه
ولدت الأم
بس
جابت
جابت
ولد
ولد زي القمر أموووووور وحلووو
بس للأسف بتستغنى عنه << ما عندها قلب ما عندها رحمة
جا الدكتور عند الام عشان يفحص حالتها
قالتله يالله روح بدل الولد قبل لا يجي زوجي ويطلقني
شوفوا ازاي تستغنى عن ابنها بكل سهوله وبرود
رد عليها الدكتور
لا إسمحولي ما أقدر أشارك في الجريمه دي
ردت الأم قالت ازاي بعد ما خذت الفلوس ترفض
المهم الأم وصديقتها مو فاضين للدكتور
راحت صباح (صديقتها ) تفكر بعدين قالت
ايه رأيك نذبحه ونقول لجوزك أنك جبتي بنت وماتت
قالت لا ازاي اقدر أذبح قطعه من لحمي وروحي
قالت صباح خلاص خلي جوزك يطلقك
خافت الأم من الكلمه دي
قالت صديقتها (صبوحة) ايه رأيك ندفنه في صحراء
ونخليه يموت لوحدة احنا مقتلناش حد ...
المهم الأم بعد ما إقتنعت راحت اهي وصباح وعملو جريمتهم
بس قبل ما تدفنه <<شوفتم القسوة>>
رضعته
ودفنته
<<< دة صورة الام >>>


رجعت الأم بيت جوزها
قالتله جبت بنت بس ماتت
قال كذابة لازم أروح أتاكد بنفسي
صاحبتها صباح راحت المستشفى وإتفقت مع بعض الدكاتره والممرضين على أنه إذا جا الراجل ده يقولو له أن مراته جابت بنت بس ماتت وغرتهم بالفلوس
راح المسكين و تأكد وطلع أنه فعلا مراته جابت بنت بس ماتت
المهم تأكد أنه البنت فعلا ماتت
والأم قلبها متقطع << اصلا لو فييها خيير مكنتش عملت العملة دي
بعد مرور شهر
هنا تبدأ القصة
بعد شهر او أكثر بشوية
راحت الأم عند صاحبتها
وقالت لها عايزة اشوف ابني
هروح عنده
قالت صباح ابنك مات بقاله له أكثر من شهر إنسيه يا مجنونه
قالت الأم
قالت أنا ماشية عنده وإذا عايزاني انا هناك
المهم راحت الأم حتى وصلت المنطقه إللي دفنت فيها ابنها
بدأت الام تدور عن المكان إللي دفنته فيه
لأنها صحراء وكبيرة وبقالها أكثر من شهر دافناه
جت صباح وقالت لها :
الصراحه ما قدرتش اسيبك لوحدك
قالت الام ملقيتوش
فكملت الام والصديقه وقعدو يدوروا على الولد
فجأه
فجأه
بدون إنذار
فجأه
سمعت الام وصاحبتها
صوت طفل بيعيط
صرخت صباح :اعوذ بالله دة صوت جني المكان مافيهوش حد
قالت الأم
لا ده صوت ابني
أنا قلبي بيقولي أن ده صوت ابني ولازم اروح أشوفه
راحت الام وصاحبتها لحد ما وصلو مكان الصوت
وتتوقعوا إيه؟؟؟؟
شافوا هناك
شافوا حاجة غريبة
حاجة متيخطرش على البال
شافوا
والله حاجة غريبة
إللي شافوه
هو
أن الولد هو إللي كان يبكي
ولقوه حافر مطلع نفسه من تحت الرمال
سبحان الله شهر كامل
تحت الرمال الحاره وعلى ضوء الشمس الحارق
بدون اكل ولا شراب وعمره ما كمل شهرين
:joker: سبحان الله:joker:
المهم خافت صباح وقالت دة مش ابنك دة جني ابنك ماااااااااااااااااات والله العظيم مات
الأم فرحانه لأنها شافت ابنها ومش مهتمة بستنا صبوحة
المهم
تتوقعو الولد عمل ايه....................
حاجة أغرب من إللي فات
حاجة غريبة
غريبة
غريبة
لو عرفته أكيد هتستغرب
وهتقول سبحان الله
تكلم
وقال
ماما
ماما
وفوق ماما زاد كلمه وقال
ماما
ماما
ماما
انا جعاااااااااااان
هذا حسب ما تقوله الأم
:joker: سبحان الله :joker:
المهم
جت الام تحضن ابنها عشان ترضعه
صرخت صاحبتها
وقالت لا لا سبيه ده مش ابنك ده مش انسان
ده جني خلينا نروح
قالت لا دة ابني
وهو من شدة الجوع تكلم
المهم حضنت الام الولد
صرخ الولد صرخه قويه
وقال
ماما
ماما
ماما
أنا جائع
بس
مش
عايز
أشرب
من لبنك <<<
شوفوا تخيلوا وقولوا سبحان الله
من كثر الولد كاره أمه قالها مش عايز اشرب من لبنك
:joker: سبحان الله:joker:
و كرر تاني وقال
ماما ماما أنا جعان بس مش عايز لبنك أنا عايز
لبن
لبن
لبن
لبن
:roflmao: لبنيتاااااااا:roflmao:
معلش تعيشو وتاخدو غيرها انا حاسس ان فى ناس كسرت الكومبيوتر واللى اتجنن بعد ماخلص القصه واللى عايز يمسك فى زومرة رقبتى :roflmao: :1: بعينكم .

آخر مواضيع ahmed_kokoy


قديم 03-29-2007, 04:50 PM المشاركة 2   

الصورة الرمزية ahmed_kokoy

ahmed_kokoy
:: مشرف معتزل ::
تاريخ التسجيل: Nov 2006
الدولة: •_(مصر)_••(القاهرة)_•
العمر: 34
المشاركات: 540
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ahmed_kokoy
عدد نقاط التميز
27 ahmed_kokoy عضو

ahmed_kokoy غير متواجد حالياً

نشاط [ ahmed_kokoy ]
قوة السمعة:20
منتديات إشراق العالم

لدرجه دة القصه اثارت فيكم حتى مفيش ولاة رد:joker:


قديم 03-30-2007, 05:43 PM المشاركة 3   

الصورة الرمزية astray

astray
:: .:: عضو اشراق العالم المتميّز ::. ::
تاريخ التسجيل: Feb 2007
العمر: 36
المشاركات: 1,111
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى astray
عدد نقاط التميز
30 astray عضو

astray غير متواجد حالياً

نشاط [ astray ]
قوة السمعة:26
منتديات إشراق العالم

هههههه :roflmao:ههههههه :roflmao:ههههههه :roflmao:ههههههه

يالهوى عليك يااحمد
ايه دا ياعم
بس عارف انا كنت مصدق القصة لغايه ماجت الحتة بتاعت ان الولد اتكلم فى المهد
قلت انك بتشتغلنا وكنت هقلهالك فى الرد علشان عصر المعجزات راح بعد النبى
بس بجد
انته مصيبة ياشيخ بعد دا كله تطلع بتضحك علينا
:roflmao:


قديم 03-30-2007, 11:06 PM المشاركة 4   

الصورة الرمزية ahmed_kokoy

ahmed_kokoy
:: مشرف معتزل ::
تاريخ التسجيل: Nov 2006
الدولة: •_(مصر)_••(القاهرة)_•
العمر: 34
المشاركات: 540
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ahmed_kokoy
عدد نقاط التميز
27 ahmed_kokoy عضو

ahmed_kokoy غير متواجد حالياً

نشاط [ ahmed_kokoy ]
قوة السمعة:20
منتديات إشراق العالم

:roflmao: :roflmao:
تعيش وتاخد غيرها
لبنيتا
شكرا على مرورك وانشاء الله يارب منورنى كدة على طول.


قديم 03-31-2007, 02:53 AM المشاركة 5   

nAmLa
:: .:: عضو متألق ::. ::
تاريخ التسجيل: Dec 2006
المشاركات: 531
عدد نقاط التميز
13 nAmLa عضو

nAmLa غير متواجد حالياً

نشاط [ nAmLa ]
قوة السمعة:20
منتديات إشراق العالم

هههههههههههههههه

يخرب عقلك يا احمد .. انا زى أسترى كنت مصدقة شوية لحد ما قولت ان الطفل اتكلم

لا بس بجد مقلب حلو اوى

:roflmao: ال لبنيتا ال :roflmao:


قديم 04-02-2007, 05:30 AM المشاركة 6   

الصورة الرمزية ahmed_kokoy

ahmed_kokoy
:: مشرف معتزل ::
تاريخ التسجيل: Nov 2006
الدولة: •_(مصر)_••(القاهرة)_•
العمر: 34
المشاركات: 540
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ahmed_kokoy
عدد نقاط التميز
27 ahmed_kokoy عضو

ahmed_kokoy غير متواجد حالياً

نشاط [ ahmed_kokoy ]
قوة السمعة:20
منتديات إشراق العالم

labanta
bs maokof kabed bs aha rayak fel kasa gabada ay 7ad yasdaha ta3shy we ta7*dy 7*eraha


قديم 04-02-2007, 10:14 AM المشاركة 7   

الصورة الرمزية طمطم22

طمطم22
:: .:: عضو ممــيّز ::. ::
تاريخ التسجيل: Dec 2006
الدولة: القاهرة
العمر: 43
المشاركات: 935
عدد نقاط التميز
47 طمطم22 عضو

طمطم22 غير متواجد حالياً

نشاط [ طمطم22 ]
قوة السمعة:24

ايه يا احمد ده

خد بالك انا فعلا صدقت القصه علي طول لانك ابتديتها انك حلفت بالله

اول حاجه امسح بقي الحلفان ده ..

بس جاااامدة اوى الاشتغاااله دى ..






تصدق صدقت ان الولد اتكلم .. رغم اني استغربت .. واخرتها عاوز لبنيتا


ده طفس بقي من اولهاااااااا



تسلم يا احمد علي الاشتغاله دى .. رغم انك شديت اعصابنا

للاماااااااااااااااا ااااااااااااااا م



قديم 04-02-2007, 01:11 PM المشاركة 8   

الصورة الرمزية astray

astray
:: .:: عضو اشراق العالم المتميّز ::. ::
تاريخ التسجيل: Feb 2007
العمر: 36
المشاركات: 1,111
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى astray
عدد نقاط التميز
30 astray عضو

astray غير متواجد حالياً

نشاط [ astray ]
قوة السمعة:26
منتديات إشراق العالم

ههههه :roflmao: ههههه :roflmao: ههههه :roflmao: ههههه


قديم 04-02-2007, 03:22 PM المشاركة 9   

الصورة الرمزية NONA_WIZO

NONA_WIZO
:: .:: عضو اشراق العالم المتميّز ::. ::
تاريخ التسجيل: Jan 2007
الدولة: في القلوب
العمر: 31
المشاركات: 1,885
إرسال رسالة عبر مراسل ICQ إلى NONA_WIZO إرسال رسالة عبر مراسل AIM إلى NONA_WIZO
عدد نقاط التميز
80 NONA_WIZO عضو رائع

NONA_WIZO غير متواجد حالياً

نشاط [ NONA_WIZO ]
قوة السمعة:33
منتديات إشراق العالم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كده بردو يا احمد حرام عليك يا شيخ اللي انت عملته ده يعني بعد كل الحوار ده في الاخر يطلع اشتغاله ايووووووو عليك يا احمد

بس ماشي ملحوقة نعيش وناخد غيرها على رائيك ال لبانيتا ال

ميرسي يا احمد على القصة الجميلة دي وتسلم ايديك يا جميل

مشكووووووووووووووووووووووووووووووور

ربنا يوفئك
نـــــــــــــــــــونـــــــــــــــــــــــــا


قديم 04-05-2007, 02:58 AM المشاركة 10   

الصورة الرمزية ahmed_kokoy

ahmed_kokoy
:: مشرف معتزل ::
تاريخ التسجيل: Nov 2006
الدولة: •_(مصر)_••(القاهرة)_•
العمر: 34
المشاركات: 540
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ahmed_kokoy
عدد نقاط التميز
27 ahmed_kokoy عضو

ahmed_kokoy غير متواجد حالياً

نشاط [ ahmed_kokoy ]
قوة السمعة:20
منتديات إشراق العالم

:roflmao:
بس ايه رايك اكيد صدقتها
شكرا على مرورك يانونا ويارب منورنى كدة على طول

إضافة رد

مواضيع ذات صله المنتدى العام - مواضيع عامة


جديد مواضيع المنتدى المنتدى العام - مواضيع عامة


أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

شاهد أيضا للموضوع: اغرب قصه فى العالم
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
من اغرب الصور في العالم ... eshrag اشراق شامل - منوعات 0 04-26-2012 01:40 AM
اغرب صوره العالم الهوى الغايب القناة الإخبارية - أخبار 2 05-17-2009 01:48 AM
اغرب جسر في العالم !!! المسافر اشراق شامل - منوعات 16 06-13-2008 11:37 PM
صور اغرب حالة في العالم مـ غ ـرورة بس مـ ع ـذورة القناة الإخبارية - أخبار 26 03-11-2008 12:42 AM
صور اغرب رجل في العالم انا عراقي المنتدى العام - مواضيع عامة 11 09-26-2007 11:01 AM


روابط نصية::اعلانات باك لينك دوفلو..للشراء من هنا.. للشراء من خمسات



الساعة الآن 07:11 AM



Powered by vBulletin® Version 3.8.9, Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir
Search Engine Optimisation provided by DragonByte SEO v2.0.42 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2021 DragonByte Technologies Ltd.
كل ماينشر في eshraag.com لايعبر عن وجهة نظر الادارة نهائياً. يمنع نشر البرامج الغير مجانية , وكذلك يمنع نشر المواضيع المحمية بحقوق الفكر والنشر